Корпоративна среда

“Бизнесът в помощ на тийнейджъри при развиване на лидерски умения”. Приложение на Дарплей в корпоративна среда, статия от Любомира Николова, социолог: DARPLAY_Corporate_Young Leaders_LN

***

Отговори на въпроса “Как се чувствам след края на играта?” след проведен Дарплей тиймбилдинг май 2010

  • Чувствам се удовлетворен, че успях да споделя мислите си по теми извън работите с колегите си.
  • Добре. Научих повече неща за своите колеги от лично естество. Играта ми даде трибуна за 9 минути, в които никой не ме прекъсваше.  Трябва да се пробва с 15 мин разговор.
  • Чувствам се много добре.  Смятам, че играта допринася за общуването между колеги и развива вербалните качества на човек.  При първия въпрос ми беше много по-трудно, отколкото при следващите.  Изказът при последния въпрос беше по-гладък и накара слушателите ми да бъдат по-отзивчиви.
  • Определено по-освободена.  По-спокойна да споделям със своите колеги. Трябва да има по-хубав feedback след играта.
  • Научих интересни неща за моите колеги.  Въпреки, че всеки можеше да говори много общо, според мен всеки си каза личното мнение и доста съкровени неща.
  • Как? Може би не по-малко различно от преди играта.  Не можахме в рамките на 10 минути да разберем много по-различни неща един за друг отколкото знаехме преди това.  Може да има ефект лично за мен, ако е по-продължителна.
  • Наговорих се! Хубаво бе, че аудиторията ми беше компактна, защото все още не съм готова за голяма аудитория (шегичка).
  • Отпочинала, заредена с енергия и по-бодра.  Самата аз се учудвам, че тази игра ми помогна много и ме разведри.  Аз бях много скептична към играта, но уви съм се лъгала, че няма да е интересна.  Продължавайте в същия дух и успехи.
  • Когато човек отиде на ново работно място, често му трябват около 6 месеца, за да свикне с новия колектив. Играта може да спомогне при този процес на опознаване.